Fredag

Tandläkaren, inga hål på två år yes boxen vad skönt. Tvättade sen jobbigt, kvinnor borde inte behöva tvätta. På kvällen skulle ja ta det lurre men så blev de inte, minns inte så mycket som vanligt tyvärr, men jag ölade med jessica sedan mötte jag upp leo och grabbsen och satt och drack och slirade till halv nio i morse sen hade vi lite gruppsex och somnade haha :) DOCK glömde jag min lur hemma igår ;( fuuuuuuuck vad jobbigt det är när man dricker utan lur orkante ;( men det gick bra hade en skön kväll, nu är jag sliten som ett as och måste sluta dricka på detta visset jag vet att ja tjatar men knas........

Ikväll ska jag och jullebulle laga god middag äta chips dipp och snacka för mycket skit, så akta.........
cigg är fan min bästa vän och jag har börjat prata dialekt det är heltsykos.

Thereses ordföråd just nu:
Sykos
Misserabelt
Brutalt
Ska vi röka
asså...

jag saknar skoooooooooja........jag saknar mycket för mycket av allt. MISSERABELT ;)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0