Fredag 14 januari

Dålig morgon, bra dag, bättre kväll. Jag gick helt random till frisören och brände pengar kändes bra kändes fint, jag är snygg jobbigt fin. Vid södra station. Åt middag hos pappa, åkte hem till pontus drack massa öl och kollade på lets dance. Vi drog till hellströms ( mitt andra hem enligt markus^^) SÖDER HOF HETER DET BTW. Mötte massa roligt folk, sen kom leo olle anton wi<3 Vi ölade ner oss och drack min nya favvo redbull vodka 6a inge bra egentligen......vi blev nekade tre ställen ^^ sedan kom vi äntligen in på sjätte tunnan SÅ skummis ställe tihi, mitt kort fastnade i bankomaten, vi drog till donken, sedan upp på berget för röka lite ;) Låg och kravlade lite i snön. Åkte hem till olle och hade fyrkant:) Låg hela natten och pratade om fågelturken, del 1 och 2. Det spelar ingen roll....det spelar visst roll kom in kom ut HAHAHHA.......katten säger inget varför........ kulkulkuk.......^^

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0