tankar från en annan plannet

Förstårr inte ens varför jag anstränger mig att försöka vara trevlig, när alla andra skiter i det.
Om du läser min blogg vilket jag vet att du gör så har du ju fattat vad som hänt, annars är du ju seg.
Gör något åt det. Har du ens gjort de saker jag bad dig om? Antagligen inte....du lyssnade inte ens på mig för länge sen.

Idag berättade en person för mig att han träffade sin kärlek i första ring fick två barn och var ihop tills 32.......allthing går, signes syrra ska gifta sig med en kvinna, så fucking ballt ! allhitng går...Bara man vill.

Signe sa en smart sak....man måste ha en bra början, en andning en bra början.
Sen hörde ja en annan bra sak.... det kan ta långt tid .....det kan ta ett år ja har inte brottom ..men ja tänker inte se någon annan ingen ide.......jag har inte brottom........

när man tar livet för seriöst blir det bara fel. alla gör misstag. men ibland vet man trots det vem som är den rätta. vem som kommer stå där när ingen annan gör. vem som vet allt och ser allt och vill bara ens bästa inget annat.
kärlek är vänskap....förstod det bara lite sent. har varit så fruktansvärt rädd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0