Tisdag morgon.

Tja !

Jag sitter vid datorn och äter frukost innan jobbet, normalt? svar nej...
Vad som äts till frukost kan jag berätta för den som undrar...hallonkräm,mjölk med knäckebröd i...sen vatten och piller vid sidan av! och snart kommer den efterlängtade efterrätten.......ciggen den underbara tassen.

Vid finmiddagen på nyår kastar jag ur mig "mmm...kan bara tänka på hur gott eftermaten ciggen kommer smaka efter detta" hmmm... inte så där jätte charmigt sagt kanske, eller beror ju på om man gillar annorlunda, vilket jag redan var i min enorma leopard dräkt.

Ne nu ska jag sluta prata strunt och hoppas någon känner sig söt idag. haha .......som sagt konstig.

jag fick ett sms nu WIII undra vem :D älska morgon sms...

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0