hoppas morgon dagen blir vackrare

Ikväll sa en människa rätt många elaka saker till mig, men jag tror jag behövde det. Man lär sig verkligen av sina misstag eller åtminstone hoppas jag det, ikväll insåg jag verkligen hur jag gått och byggt upp någon form av förälskelse på någon som jag egentligen inte alls är rätt för. Eller jo kanske men inte just nu, hade jag verkligen velat ha det så hade jag fått det men jag sabbade för mig själv och nu när jag tänker tillbaka så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta .......har ont i hjärtat men bara för jag gjorde ett sådant misstag. Men bara jag som är sårad denna gång så det är skönt. Att såra någon annan vill jag nog aldrig göra igen, inte medvetet.

Men känns som jag borde dra mig själv i kragen riktigt ordentligt, så saker och thing gjorda och sluta festa bort......

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0