i dont like the drugs but the drugs like me

varit ensam hemma i snart två dygn, kläder överallt. Jag är överallt dansat i köket i en timme och sprungit runt helt utråkad klättrar på väggar. Men orkar inte ge mig ut...........eller ska jag? NEJ ja jobbar imorgon och ska vila. Imorgon blire faktiskt en mysig dag. inge bra att ha en bag in the box med rose hemma.....inge bra det.

hahah.

Lördagen blev trevlig haha, jag tappade ju bort mitt kors i örat innan jag skulle dra på kvällen och tänkte då skrockfull som jag är ...det kommer hända något skumt ikväll. Hittade korset i alvedon förpackningen i morse dock. så stört konstigt.

sexsexsexsexsex...............nadia måste ringa mig snaaaaaaaaaart hoppas hon kommer hitt med lite skoj.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0