ULLARED

Varför blir det alltid att ja bloggar i småland? Kanske för jag har lite tid över........eller hmm..
Idag har jag iaf kört till ullared och lite på hem vägen, känner mig som en duktig kisse trots lite misstag :)
Men men......... Ikväll är jag ganska glad. Hittade en jätte fin klänning som egentligen är töntig men ska nog tuffa till den möhöhö...sen en topp som ser ut som en bakelse en vit lång sak och en fransfilt som är en tröja.....hmm detta kan bli intressant eller vad säger ni? Sedan massa underkläder i alla dess former och små trassel. Sedan en jätte fin sak som det stod LOVE med stora bokstäver i svart trä sen vare så man kunde ha tre fotografi under...sen en sådan fast i litet format med bara ett foto..........frågan e vem fan ja ska ha där men det lär väl lösa sig ;) Annars får väl grann katten erbjuda sig höhö! MEN fy fabian vad man ska åka ditt när man skaffar eget så jävla balla vackra fina saker det finns där.............sinnes!!!!! Man blir ju lite öm i hjärtat och nostalgisk 8stvas de så? ) men de får gå över :)

Imorgon ska ja hitta på massa bus hoppas jag......................
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0