En ovanlig dag på weekday

- är det okej om jag bara legger mig när här och bara dör, bara försvinner och skiter i allt, går inte upp går inte till jobbet gör ingenthing. Eller hänger mig i en klädstång.....

inget svar trots att jag pratade halv högt för mig själv. Sorry men ibland har man faktiskt lust, det var snöstorm ute YALÅ!

Har sovit för länge i natt det märkt är gnällig ...sitter och funderar över om jag stavat legger rätt? som i ligga? men knappast med ä? eller? rätta mig INTE om jag har fel^^

ska jobba långdag...nio timmar väntar på mig bröst väntar på mig sjuka saker väntar, är inte sugen idag inte. Hör av er om ni har tråkigt förmodligen kommer ni förgylla min dag och känns inte det rätt skönt?
Förr i tiden brukade jag leva för att ge andra njutning och förgylla deras liv, (ta mig inte fel nu) Jag njöt av de, glömde min egen njutning rätt ofta.....jag är inte lika besatt av det längre men ibland kommer jag på mig själv och då känns det wtf.........

Ingen fattar vad jag skriver tror jag... lika bra. Jag kan skriva hela det här inlägget medan jag kollar ut genom fönstret för jag känner tangentbordet med mina egna fingrar bättre än dom känner min egen fitta .... ha en fin fin dag.          ( jag skrev hela inlägget utan att titta på skärmen också..någon rolig grej jag gillar, aldrig påstått att jag är normal liksom.)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0