Gott folk...

Idag har jag therese joggat, det blev väl lite mer eminem 8 mile i tjejigformat på skridskor, SÅ halt det är slog nästan ihjäl mig tio gånger men goda skratt åt mig själv fick jag allt. Huvudsaken är att jag rör på mig andas luft osv.. sen har jag gjort massa sit ups och arm hävningar :)

Skulle gått ner och köpt min klänning men det var stängt mami får köpa den imorron (A)
Nu när jag har varit ledig har jag köpt en AS söt prickig klänning, en beach kavaj..stavas det så? och ett par jeans..jag vet jag är besatt helt stört aja. Sen har jag festat jävel, somnade i vällingby becca hämta mig efter och vi körde runt käka donk sen mös vi här det var trevligt, länge sen. bror<3

Ikväll ska jag nog på bio och ut och käka tihio :) Innan ska jag äta städa diska boka jobb på globen så jag jobbar som ett as och går in i väggen ;) min nya plan jobba tills ja dör.  osv.........Kollar sushi recept är så sugen på att göra det hemma en kväll, någon som är på?

Okej jag har sett historiens snyggaste brud..........fuuuuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0