en sådan dag.

Hur länge sen var jag här och trampa? haha... mycket i görningen nu för tiden skönt det, vädret är bra det börjar bli sommarvärme med snygga kläder, glada dagar med mat vänner och öl:) Mår prima ballerina !

Men idag är en dålig dag, eller nej bara just ikväll jag blev seg nere helt konstig känsla här i sängen..
Men imorgon blir det bättre vet jag:D massa planer för helgen!

Har hittat en jävligt fin låt, själva texten säger mig inte sådär jätte mycket men älskar hennes röst som fan :)
Joan Armatradning - the weakness in me !

Har börjat skriva lite små texter på någon slags bok som jag ska börja skriv.....älskar ju det där...

Sen har ja snart kollat klart alla L word har bara sista sesongen kvar, saundtracket är grymt :) Ska köpa högtalare till min nya data imorgon ..... helt besatt av shane HELT.........

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0