fuck you

jag hatar hur livet tar vändning. Nyss kände du en person utan till och var närmast i hela världen nästta minut vet du inte ens om personen lever, vad den åt till frukost om den ens äter frukost..........wtf är så trött på hur jag tänker att jag ens tänker orkar verkligen inte med mig själv. Jag vet ju att jag absolut inte på något sätt vill ändå kan jag inte sluta. Det är riktigt fuckt up. det är som min nya dåliga vana mentol cigg vad hände där? det är tusen gånger farligare än vanliga cigg.........sen har jag gått och blivit tjock på kuppen fett bra verkligen till sommaren och allt. Men hallå dom där kanelbullarna ropar praktiskttaget mitt namn och jag kan ju inte bara lämna dom ensama. FUCK.
Igår låg jag på ett tunnelbane golv trodde jag hade drömt det men nadia bekräftade det idag, hon kicki och issa kom förbi och käkade på jobbet......mys!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad som är på tavlan just nu är att jag har förjävla snygga ögon..har folk kommit fram till och mitt hår är helt jävla bäst nu. Det ända som fattas är tatueringen den måste bli i veckan lr nästa.... fucki

såg filmen the runaways............kristen stewart är så jävla fucking het att jag dör........älskar svart kort hår på tjejer smala och små bröst helt jävla nice.



The Runaways


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0