fuck

fuck. Ska jag göra rasta flätor eller?, så jävla trött på håret. Så jävla trött på kockmössa. sug. Kommer köpa en mössa imorgon som jag förevigt kommer vara kär. Vill så jätte gärna ha en liten vovve.

ÄR LEDIG HELA JEVLA HELGEN, GULD VÄRT, SLIPPER GÅ UPP FEM EN LÖRDAG MORGON. Jag ska så chilla gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet.

Imorgon ska jag köpa mössan, spikat. Vill låna carlings, fattar inte varför jag inte sett det förr?, så vackra kläder.
Är helt såld på skjortor för tillfellet.

Igår kväll var ingen bra kväll. Jag är expert på att dra till mig gamla saker. NEJ UT MED DET GAMLA OCH IN MED DET NYA. Blir nog rensa gaderoben i helgen för andra gången, och slänga allt typ.

sexsexsexsex, kan inte sluta tänka................


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0