Jag önskar mig så mycket.

Jag orkar inte försöka mer, orkar inte. Helt slut från topp till tå. Jag hatar att alla är borta, att alla flugit iväg, var, varför blev inte jag född med vingar, jag vill också flyga jag vill lämna och aldrig titta tillbaka. Robyn kanske har rätt i sin låt som jag inte riktigt klarar av att lyssna på, jag kanske inte klarar det för den är så rätt. And it hurts whit every heartbeat.

Damm kommer alltid tillbaka hur mycket du än städar hur ofta du än städar så kommer damm alltid tillbaka.
Varför är det så att varje gång man slår på tv och ska kolla ex vänner eller 2 and a half men så är det alltid ett avsnitt man sätt.......är inte det jätte skumt, och ändå kollar jag inte speciellt ofta på tv.

Jag vill ha en hund så sjukt mycket att tårarna kommer fram. Jag ser tårarna i speglen och jag känner dom på min kind. När ska jag sluta gråta.

Likgilltig är ett hemskt ord, det är hemskt att stöta på det, att gå in i det. Du vill inget, du är inget, du bara är. Fan vad det är..........

Förstår inte vad människor ser i att festa..........det är super trist. super trist. Bli full, inte vara sig själv längre ( gillar ingen sig själv då? ) Inte speciellt attraktivt. Man raggar på någon man tycker är skit snygg för att man känner sig ensam, vilket är patetiskt men ändå hemskt också för sen när man blir nykter är ju oftast denna människa inte så fin längre, snarare rätt ful och tråkig.

Jag tror alla har sett det där avsnittet i 2 and a half men där alan ser sitt ex och hennes nya man hångla över allt...var han än är är dom där. Lite ironiskt men ändå sant också........
Har ni varit med om någon gång när ni ligger och har det trevligt näst intill sex med en människa så råkar ni bara flacka med blicken till den andra soffan och där sitter hon VAD I vad gör hon där......du nästan ser henne hur hon sitter där och skakar på huvudet......och så från en sekund till den ena är du helt avtänd och du kan inte ha sex eftersom du börjar tänka om du är sjuk i huvudet som ser sådana saker, du tittar ditt igen och hon ler.......hon vet att hon lyckades. Sen blir det jobbiga vad du säger till din sexpartner men om du är så störd att du ser sådana här saker så har du förmågan att ta dig ur vilka sitvationer som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0