kort och gott.

Nu blev det massa inlägg men sitter och äter mammas äppelpaj och dricker kaffe och känner att jag absolut inte vill jobba för solen skiner så vill hellre gå en sväng, vädret påminner mig om fel tider. Som sagt måste jag nog sluta skriva nu om jag ska hinna med t banan som går om fem minuter..........ville bara berätta att ja köpte två jätte fina tröjor igår, en svart och en gräddvit, tjockisar. men nu är jag helt ställd för vet inte vad ja ska ha till dom.

Köpte även en mössa, den efterlängtade mössan. I love you.

Nähepp, försökte fläta håret imorse men gick inge bra.. Hela friösrsalongen ville klippa av mig allt hår igår dom var verkligen svin taggade jag med för den delen, men gjorde det inte vet inte men är lite små skraj. Men ska en dag en dag........åker jag från sverige så klipper jag DIRR.

"i want some pussy"

Hade fotbolls kväll med grabbarna grus vi mös sönder i soffan och pratatde pussy. Sen rökte vi lite roliga saker som vanligt för att göra pussy skämten för grova. Love it.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0