Orkar du döda mig? jag är för trött för att göra det själv.

Har så jävla ont i dag, inte ens okej. Sen har jag skärt upp fingret, nu är det tre fingrar som är uppskurna UNDERBART...Sitter och äter fil med såkallade nyttiga flingor och blåbär till. Halv gott det går ner...dricker äppeljuice också min nya drog det är jätte gott. ermf. Sen om jag har tur hinner jag med lite kaffe fast kanske ingen ide egentligen eftersom jag har så fruktansvärt ont i magen. Så vad ska jag göra idag... trumvirrvell ... jobba WÖP. När folk säger trevlig helg till mig pekar jag finger, jag har ingen trevligt helg, eller jag har ingen helg snarare SUG.
Eller jo lite helg har jag la men den hinner aldrig bli trevlig för jag hinner aldrig tänka ut något spontant, lördag hoppas jag dock blir fin.

Nu ska jag se vad jag ska ha på mig.....jobbar tills kvälla så klär mig bekvämt som vanligt inte direkt uppstyrd när man ska till jobbet och när man ska hem från jobbet hoppas man verkligen ingen möter en för så ser jag ju inte ut egentligen ;( hahaha!

Hmm.. mitt hår är kaoooooooooooooooooooooos. Allt är kaos. Vädret har jag hatkärlek till som jag har till allt annat...fan ta det. DEt påminner mig om något jag absolut inte ska påminnas om. I REFJUSE THE POWER jag stavade helt galet jag vet men kändes så rätt.


DONT TOUCH M Y FUCKING PURSE. Man kanske borde köpa sig en touch mobil falla för grupptrycket och känna sig som en i mängden, en kossa lika dan som alla andra töntar. Inget liv förutom mobilen. NEJ jag måste motstå för att bevisa att man klarar sig utan. desutom hatar jag facebook ändå jag sitter ju bara vid msn och alla mode bloggar (tro det eller ej) och lite gay sidor om det finns tid och lust.


och här såklart:) jag hade jätte många unika besökare denna vecka wtf vem fan är ni? tala till mig. haha. känns bara jätte mysko om alla är hemliga då känns det som det är folk som egentligen inte borde läsa detta. Har ju mina aningar måste jag erkänna.



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0