UPPDATE

Halloj!  (du har en fågel på dig)

Ska ta t banan till skärmabrink om tio gå lite röka lite sen jobba på disney on ice, ska bli så kul. måste bara få i mig denna nedrans macka.

Mobilen är stulen, hände på nyårsnatten runt 1? 2? minns inte. Men lite skönt att få helt ny men ändå jobbigt..jaja..

Spanien resan med mamma var NICE så bra, red dromedar var högst upp i bergen badade i havet åt hummer stekte min mat och mådde så jävla bra, brun är jag också :)

trummvirrvel............JAG BOKADE EN RESA IGÅR SOM AVGÅR OM EN CA EN MÅNAD OCH JAG BLIR BORTA LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE.
Känns så jävla fantastiskt, jag ska till paradiset och bli ren i själen.

Nyårslöfte; inte titta bakåt.........


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0