ingen läser detta ändå.

Trevlig helg har umgåts med natta, lördagen fikade vi och var på grill middag hos hennes jobb kompis sen kolla vi film och jag sussa där. sov så gott inte sovit på evigheter typ...sen idag så blev det shopping för mig buffemat kaffe vin öl sen bio, snowwhite as bra film :) Dom slogs jag blev inspererad. Känner för att slå dig eller nej slita ut ditt hjärta för du har slitit ut mitt. Du har spottat på mig, sparkat på mig när jag ligger ner. Jag är arg. Besviken. All respect jag hade för dig är bort blåst all vänskap jag trodde vi skulle få en gång är raderad. Jag vill skricka på dig skicka hot mejl som du brukar göra men jag orkar inte jag har ingen ork kvar. Du är inte värd det. För mig är du avskum. Kasta sten i glashus. Fy fan. Hämnden är ljuv och tro mig den kommer. Som sagt jag är inspererad.
 
Jag vill bara gråta men jag kan inte det kommer inga tårar. Måste avreagera mig. Måste komma på ett bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0