Who the fuck do you think you are I¨m Katie fucking Fitch , who the fuck are you

Från minut till minut från timme till timme från dag till dag från vecka till vecka. Men där tar det slut, hoppas snart det blir månad till år, och sen massa år, åtminstone något. Men jag ljög lite för en månad har det gått.
 
Nu fattar ingen något men det är ju lite min grej. Jag menar att det växlar vad jag tänker vad jag känner vad jag...
Men ikväll är det en sådana där timme tror det var två igår inte säkert.
 
 
Igår åkte jag bil till ett ställe jag inte sett på länge vet inte varför jag ville se det jag bara ville. Djup och lite små konstig som jag är.
 
Hade lust då att åka ditt igen och sätta mig på stranden och gråta, röka och gråta. Inte för att jag behöver utan för att jag ville.
 
SÅ happytime. Jag är glad fint väder så sjukt fint väder. Sol. Jag är brun. Elin och jag hade en fantastisk dag.
Imorgon ska jag jobba börjar 7 och det känns så bra haha för sen på kvällen kommer nadia och då ska det lagas mat och prata om allt och lite till och ja livet är ändå väldigt fantastiskt . Men ibland måste jag få vara lite djup ochsådär...
 
Sen så har jag bara en fråga till allmänheten. Varför är du så otroligt söt, du får mig att le sådär som jag inte gjort på länge. :)
 
 
Sen så har jag fallit pladask för skins. SE SKINS. season 3 och 4. finns på youtube bara sätta igång :)
I know you, Naomi! I know you're lonely. I think you need someone to want you... Well, I do want you. So, be brave and want me back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0