du måste flytta på dig.

Skämt å sido. Har inte skrivit här på tusen år men nu känns det helt okej att göra det.
Ligger i sängen kan inte sova har en fruktansvärd inåt hosta om någon vet vad det är så känn min smärta man kan typ inte sova. Men måste snart för imorgon ska jag jobba, imorgon ska jag vara glad tjej i kassa snabb tjej på golv osv.. har riktigt tur med jobb det känns bra. FAN vilken underbar resa jag hade sen då helt jävla bra. Folk säger ju att man hittar sig själv på resor det kanske jag inte hann göra sådär allt för mycket men en hel del, mådde så sjukt bra och kom fram till mycket bra när jag var där :)

Har varit hemma ett tag nu och det känns bra har nästan bara hänt posetiva saker sen jag kom hem. Speceillt allt en en fin sak är väldigt fin. tihio.

Annars då, hade en hård natt men så värd så nice. Förra helgen var också rätt hård men nice haha, sen har jag bara jobbat resten av dagarna och någon öl eller kaffe på kvällen har väl inget sådär jätte intressant jag vill dela med mig av mer eftersom man vet ju inte vem som läser haha........eller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0